Dramming

Palautus-/vaihto-ohje

2021-04-30


Me Brandstoressa haluamme, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus. Tuote palautetaan alkuperäisessä kunnossa ts. käyttämättömänä, myös myyntipakkauksen osalta (esim kenkälaatikko). Tuotteista ei saa poistaa tuotemerkkejä tai muita tuotteeseen kiinitettyjä merkintöjä., eikä myyntipakkaukseen saa tehdä merkintöjä. Palautuksesta/vaihdosta tulee ilmoittaa 14 päivää tuotteen vastaanottamisesta ja palautus täytyy lähettää takaisin 14 päivää ilmoituksesta. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Muista ottaa palauttaessa tai vaihtaessa kuitti palautuksesta/vaihdosta, missä näkyy seurantakoodi ja säilytä se kunnen palautus-/vaihtoproseduuri on suoritettu lopuun

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain mukaisesti

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epillaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit ja nenä/korvakarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume-, verenpaine- ja verensokerimittarit sekä alkotesterit, nappikuulokkeet, hands-free –laitteet ja alusasut.

Toimituskulut ovat tällä hetkellä 0€, mikäli tilauksen kokonaisarvo ylittää 100€. Alle 100€ tilauksille toimituskulut ovat 5.90€ ellei toisin ilmoiteta. Palautuskulut tuotteille on 10€ / palautus


Mikäli tilaus on maksettu Klarna laskulla tai osamaksulla, lisäämme palautuskulun 5 euroa Klarna laskulle. Tämä koskee kaikkia tuotteita palauttaessa


Kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme toimituksista, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme erillisen 12€:n maksun


Kaupalla on oikeus vähentää palautettavasta summasta määrä, joka vastaa tuotteen arvonalennusta verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon, jos ja siinä määrin kuin tällainen arvonalennus johtuu siitä, että asiakas on käsitellyt tuotetta enemmän kuin sen toiminnan tai ominaisuuksien määrittämiseksi on välttämätöntä, tämä koskee myös myyntipakkausta.



Näin palautat tai vaihdat tuotteen



Jotta voimme käsitellä palautuksesi , sinun tulee täyttää palautuslomake täällä https://brandstore.fi/palautus . (Tähän et tarvitse salasanaa, ainostaan tilaustietosi)


2. Palautus-/vaihtopakkaus


Palauta tuote alkuperäisessä pakkauksessa ja laita palautuslomake mukaan pakkaukseen. Huomaa, että tarvitsemme myyntipakkauksen takaisin virheettömänä jälleenmyyntiä varten. Mikäli myyntipakkaus on käyttökelvoton, johtuen asiakkaasta, emme voi hyvittää tilausta täydellä summalla (yleisesti hyvitys on 50% tuotteen hinnasta, mutta poikkeuksia saattaa ilmetä)


3. Palautusosoite


Palautusosoite ja kuljettajan palautusnumero löytyvät kun teet palautuslomakkeen täällä https://brandstore.fi/palautus.


4. Takaisinmaksu


Takaisinmaksu suoritetaan 14 pv palautumisen jälkeen suoraan maksutavallesi


5. Osamaksut/Laskut


Jos olet valinnut maksutavaksi osamaksun, korjaantuu saldo automaattisesti ja jatkat maksujen maksamista valitsemaasi tahtiin.



Kysy lisää asiakaspalvelustamme