
ERITTÄIN HYVÄT VAELLUSKENGÄT Ostin nämä kengät vaellusta varten vuoristoon. En ollut koskaan aiemmin käyttänyt paljasjalkakenkiä, mutta en saanut kertaakaan mitään ongelmia. Päinvastoin – vain hyviä ja positiivisia kokemuksia.

159.00€


This barefoot sports shoe is perfect for all active individuals who love to walk barefoot. Thanks to its woven material, it fits like a sock, is highly breathable, light, and flexible. The result: a top look and 100% comfort all day long.
Groundies Barefoot Sneaker Active Knit
To clean your Groundies, please use a cloth or a sponge moistened with cold, clear water. Especially with leather and imitation leather models, impregnation is highly recommended to protect the shoes from moisture, dirt and environmental influences.

ERITTÄIN HYVÄT VAELLUSKENGÄT Ostin nämä kengät vaellusta varten vuoristoon. En ollut koskaan aiemmin käyttänyt paljasjalkakenkiä, mutta en saanut kertaakaan mitään ongelmia. Päinvastoin – vain hyviä ja positiivisia kokemuksia.

USKOMATTOMAN MUKAVAT HETI ENSIMMÄISESTÄ KÄYTTÖKERRASTA Uskomattoman mukavat heti laatikosta otettaessa. Ei ongelmia akillesjänteiden kireyden tai muidenkaan kanssa. Varvastila on tavallista kenkää leveämpi, mutta jalat tuntuvat silti tukevilta ja saavat tilaa levittäytyä luonnollisesti. Käytän niitä vähitellen yhä pidemmillä matkoilla. Pohjan pito on erinomainen.

RAKASTAN NÄITÄ Laadukas materiaali, kantapään istuvuus tuntuu erinomaiselta ja tukevalta. Minulla on myös vuoden takainen Trail -versio, joka on edelleen hyvässä kunnossa kovasta käytöstä huolimatta!

PARHAAT VAELLUSKENGÄT, JOTKA OLEN OMISTANUT Parhaat vaelluskengät, jotka minulla on koskaan ollut. Jalkani pysyivät rakottomina ja tuntuivat hyviltä heti ensimmäisestä päivästä alkaen. Käytän tosin 3 mm vaelluspohjallisia toisen merkin mallista, koska minulle täysin “paljasjalkatuntuma” kivisessä ja juurakkoisessa maastossa ei ole mukava. Pohjallisista huolimatta kengät ovat erittäin joustavat ja tuntuvat upeilta.

Ensinnäkin: Ne tuntuivat heti täydellisesti istuvilta Heti ensimmäisestä sovituksesta nämä tuntuivat kuin mittatilaustyönä tehdyiltä käsineiltä: ne istuvat tiukasti sieltä mistä pitääkin, tukevat nilkkaa hyvin ja antavat samalla runsaasti tilaa varpaille (varvastila on mahtava!). Vaikka tiesin, ettei ole paras idea lähteä vaeltamaan kengillä, joita ei ole vielä kunnolla sisäänajettu, tein niin alle viikon käytön jälkeen — ja vaellus tuntui upealta. Pohjien pito oli erinomainen, ja kengät tuntuivat tukevilta monenlaisessa maastossa. Todella mahtavat kengät tähän mennessä!

Rakastan näitä NEO:ja Niihin totutteleminen vie hetken, mutta ne ovat aivan mahtavat. Istuvuus ja tuntuma ovat loistavat. Ne ovat joustavat, ja pohjien kuviointi pitää hyvin vaelluksilla. Käytän niitä myös frisbeegolfissa, sillä maan tuntuma on paljon parempi. Lisäksi käytän varvassukkia, joten varpaillani on täydellinen vapaus.
ERITTÄIN HYVÄT VAELLUSKENGÄT Ostin nämä kengät vaellusta varten vuoristoon. En ollut koskaan aiemmin käyttänyt paljasjalkakenkiä, mutta en saanut kertaakaan mitään ongelmia. Päinvastoin – vain hyviä ja positiivisia kokemuksia.
Report as InappropriateUSKOMATTOMAN MUKAVAT HETI ENSIMMÄISESTÄ KÄYTTÖKERRASTA Uskomattoman mukavat heti laatikosta otettaessa. Ei ongelmia akillesjänteiden kireyden tai muidenkaan kanssa. Varvastila on tavallista kenkää leveämpi, mutta jalat tuntuvat silti tukevilta ja saavat tilaa levittäytyä luonnollisesti. Käytän niitä vähitellen yhä pidemmillä matkoilla. Pohjan pito on erinomainen.
Report as InappropriateRAKASTAN NÄITÄ Laadukas materiaali, kantapään istuvuus tuntuu erinomaiselta ja tukevalta. Minulla on myös vuoden takainen Trail -versio, joka on edelleen hyvässä kunnossa kovasta käytöstä huolimatta!
Report as InappropriatePARHAAT VAELLUSKENGÄT, JOTKA OLEN OMISTANUT Parhaat vaelluskengät, jotka minulla on koskaan ollut. Jalkani pysyivät rakottomina ja tuntuivat hyviltä heti ensimmäisestä päivästä alkaen. Käytän tosin 3 mm vaelluspohjallisia toisen merkin mallista, koska minulle täysin “paljasjalkatuntuma” kivisessä ja juurakkoisessa maastossa ei ole mukava. Pohjallisista huolimatta kengät ovat erittäin joustavat ja tuntuvat upeilta.
Report as InappropriateEnsinnäkin: Ne tuntuivat heti täydellisesti istuvilta Heti ensimmäisestä sovituksesta nämä tuntuivat kuin mittatilaustyönä tehdyiltä käsineiltä: ne istuvat tiukasti sieltä mistä pitääkin, tukevat nilkkaa hyvin ja antavat samalla runsaasti tilaa varpaille (varvastila on mahtava!). Vaikka tiesin, ettei ole paras idea lähteä vaeltamaan kengillä, joita ei ole vielä kunnolla sisäänajettu, tein niin alle viikon käytön jälkeen — ja vaellus tuntui upealta. Pohjien pito oli erinomainen, ja kengät tuntuivat tukevilta monenlaisessa maastossa. Todella mahtavat kengät tähän mennessä!
Report as InappropriateRakastan näitä NEO:ja Niihin totutteleminen vie hetken, mutta ne ovat aivan mahtavat. Istuvuus ja tuntuma ovat loistavat. Ne ovat joustavat, ja pohjien kuviointi pitää hyvin vaelluksilla. Käytän niitä myös frisbeegolfissa, sillä maan tuntuma on paljon parempi. Lisäksi käytän varvassukkia, joten varpaillani on täydellinen vapaus.
Report as Inappropriate