
Airi Savonen
Kengät tosi hyvät. Sivut huonot, palvelu huonoa. Puhelimella ei saa yhteyttä kuin vastaajaan, eikä sieltä soiteta takaisin. Sähköposteihin vastataan tosi pitkän ajan kuluttua, pitää laittaa uusi posti ja vähän tiukemmalla tyylillä ennen kuin saa vastauksen.












Kengät tosi hyvät. Sivut huonot, palvelu huonoa. Puhelimella ei saa yhteyttä kuin vastaajaan, eikä sieltä soiteta takaisin. Sähköposteihin vastataan tosi pitkän ajan kuluttua, pitää laittaa uusi posti ja vähän tiukemmalla tyylillä ennen kuin saa vastauksen.
Report as Inappropriate