Brandstore.fi
Vivobarefoot Primus Lite 3.5 Mens – kuva 1
Vivobarefoot Primus Lite 3.5 Mens – kuva 2
Vivobarefoot Primus Lite 3.5 Mens – kuva 3
Vivobarefoot Primus Lite 3.5 Mens – kuva 4
Vivobarefoot Primus Lite 3.5 Mens – kuva 5
Vivobarefoot Primus Lite 3.5 Mens – kuva 6
Vivobarefoot Primus Lite 3.5 Mens – kuva 7
Vivobarefoot Primus Lite 3.5 Mens – kuva 8
Vivobarefoot Primus Lite 3.5 Mens – kuva 1

Vivobarefoot

108.00

155.00

Primus Lite 3.5 Mens

(2)
Tarkista myymäläsaatavuus valitsemalla koko
    
Tuote loppu varastosta – Lähettäminen kun tuote saapuu

Primus Lite 3.5

Primus Lite 3.5 on treenikenkä, joka on suunniteltu paljasjalkatuntumalla tukemaan luonnollisia liikkeitä ja vahvistamaan lihaksia juoksun ja muun harjoittelun aikana. Kengän päällinen on valmistettu kierrätetystä verkkomateriaalista, joka päästää ilman läpi ja tarjoaa kevyttä mukavuutta. Aktiivinen OrthoLite-pohjallinen on valmistettu 98% kierrätetystä PU-vaahdosta, mikä vähentää uuden muovin käyttöä. Painoltaan vain 268 grammaa (US 7) oleva kenkä sopii sekä kokeneille paljasjalkajuoksijoille että aloittelijoille.

Ray 2026-04-01

Sain nämä kengät, jotta tuntuma salilla olisi mahdollisimman vakaa, erityisesti kyykkyvariaatioissa ja vapailla painoilla tehdyissä liikkeissä, kuten RDL:issä. Ne toimivat siinä todella hyvin ja tuntuvat erittäin tukevilta ja “maassa kiinni” olevilta. Käytän niitä myös padelissa, ja ne pitävät hyvin – en liu'u, ja tuntuma on melkein kuin pelaisi paljain jaloin, joten pystyn liikkumaan ketterästi. Aluksi niihin tottuminen tuntui vähän oudolta, mutta noin viikon jälkeen totuin niihin, ja ne ovat erinomaiset käyttää.

Ilmoita asiattomaksi
Tomi 2026-03-26

Henkilönä, joka tekee paljon toiminnallista voimaharjoittelua, nämä ovat parhaat kengät, joita olen koskaan käyttänyt – paljain jaloin olemista lukuun ottamatta. Kevyet kengät. Erinomainen pito. Tyylikäs ulkonäkö. Pidän näistä enemmän kuin Motus Strength -kengistä, jotka ovat minulle aivan liian kömpelöt.

Ilmoita asiattomaksi
2 Arvostelut
Ray

Sain nämä kengät, jotta tuntuma salilla olisi mahdollisimman vakaa, erityisesti kyykkyvariaatioissa ja vapailla painoilla tehdyissä liikkeissä, kuten RDL:issä. Ne toimivat siinä todella hyvin ja tuntuvat erittäin tukevilta ja “maassa kiinni” olevilta. Käytän niitä myös padelissa, ja ne pitävät hyvin – en liu'u, ja tuntuma on melkein kuin pelaisi paljain jaloin, joten pystyn liikkumaan ketterästi. Aluksi niihin tottuminen tuntui vähän oudolta, mutta noin viikon jälkeen totuin niihin, ja ne ovat erinomaiset käyttää.

Tomi

Henkilönä, joka tekee paljon toiminnallista voimaharjoittelua, nämä ovat parhaat kengät, joita olen koskaan käyttänyt – paljain jaloin olemista lukuun ottamatta. Kevyet kengät. Erinomainen pito. Tyylikäs ulkonäkö. Pidän näistä enemmän kuin Motus Strength -kengistä, jotka ovat minulle aivan liian kömpelöt.